Support og service
Trenger du hjelp?
Vi gjør alltid vårt beste for å levere vinduer og ytterdører i høy kvalitet. Hvis det mot formodning har oppstått et problem med produktet, transporten/leveringen eller du bare ønsker service på produktet ditt, må du opprette en supportsak i systemet vårt.
Reklamasjoner
Hvis du opplever problemer med produktene dine og du mener det er snakk om reklamasjon, må du opprette en supportsak. Vår serviceavdeling avgjør sammen med kunden hva som er hensiktsmessig løsning på problemet, såfremt reklamasjonen er berettiget.
Hvis du er i tvil om saken er reklamasjonsberettiget, kan du se i monteringsveiledningen samt veiledningen ved transportskader nedenfor.
Merk: Det er viktig ved reklamasjoner hvor du opplever feilen allerede før montasje, at du ikke monterer produktene før du har vært i dialog med serviceavdelingen. Du kan lese mer om betingelsene og hva du skal være oppmerksom på nedenfor.
Service
Hvis du har problemer med produktene og det ikke er en reklamasjon eller kanskje de bare trenger smøring ol., er du velkommen til å opprette en supportsak på oppdraget, og vi kommer og utfører service på produktene dine.
Hvis du ønsker service, eller din reklamasjon ikke er reklamasjonsberettiget, vil du bli fakturert for alle utgifter i forbindelse med arbeidet utført av Skanvas representant.
Slik gjør du
For å opprette en supportsak må du være logget inn på kontoen din på skanva.no. Det gjør du ved å klikke på ’logg inn’ i øverste høyre hjørne og skrive inn postadressen og den personlige koden din som du oppga i forbindelse med kjøpet.
Etter at du har logget inn, klikker du på “Service og support” i menyen til venstre og velger “Opprett supportsak”. Her kan du laste opp et bilde av problemet. Når saken er innsendt, kan du følge statusen til den løpende ved igjen å logge inn på profilen din.
Monteringsveiledning
Her kan du laste ned monteringsveiledninger til de forskjellige vindustypene. Merk: Flere forhold spiller inn når det gjelder korrekt montering, blant annet hvordan huset ditt er konstruert. Derfor er monteringsveiledningene våre kun veiledende.
Reklamasjonsveiledning ved transportskader
Hvis det er oppstått skade på et av produktene under transport, mottar du ordren med forbehold om skade. Les alle betingelsene i PDF-en ved siden av om hva du skal gjøre.