Endringer og tilføyelser til din ordre

Du har 24 timers selvbetjent rettefrist hos os

Vi tilbyder en praktisk selvbetjeningsfunktion, der giver dig mulighed for at redigere din ordre. Selv efter at vi har modtaget din ordre i vores system, har du stadig mulighed for at ændre den i mindst 24 timer. Alt, hvad du skal gøre, er at logge ind på vores webshop med dit kundelogin (e-mail og kodeord) inden for denne tidsramme.
Vi ønsker at sikre, at du er fuldt ud tilfreds med din bestilling og at vores service imødekommer dine behov og ønsker.

Kjøp nå og rett senere

Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for deg å kjøpe dine nye vinduer og dører til den billigste pris. Derfor tilbyr vi denne enkle tjenesten, hvor du ikke behøver å bekymre deg for de nøyaktige mål ved kjøpstidspunktet.
Ønsker du å benytte vår nettrabatt og sikre deg den gjeldende pris, anbefaler vi at du bestiller med det samme. På denne måten sikrer vi også at din ordre raskt og effektivt blir lagt i kø til produksjonen, så du kan motta dine nye vinduer og dører så raskt som mulig. 

Slik redigerer du din ordre

 

  1. Logg inn på din konto på hjemmesiden. (Har du handlet som gjest eller ikke har en konto, skal du logge inn eller opprette en konto med den samme e-postadressen som ble brukt på den gjeldende ordren)
  2. Gå til punktet «Mine ordrer»
  3. Trykk på «Endre ordre»
  4. Tryk på ”Rediger” under det produktet du ønsker å endre
  5. Etter at endringen er gjort, trykk på «Lagre endring» og kjør deretter ordren gjennom frakt- og betalingsprosessen.

 

Du mottar heretter en ordrebekreftelse på endringen. 
Når rettefristen er utløpt, etter 24 timer, vil du motta en endelig ordrebekreftelse på det bestilte.
Det vil da ikke være mulig for ytterligere endringer.

 

OBS: Har du betalt med Klarna, er det ikke mulig å gjøre endringene via nettsiden. I dette tilfellet ber vi deg om å sende oss en e-post til [email protected] med dine endringer senest 24 timer etter bestillingen. 

Guide til oppmåling

Med vår enkle oppmålingsvideo kan du selv måle opp til dine nye vinduer/dører.

 

Har du sjekket åpningsretningen på din dør/vindu?

Ved bestilling av sidehengslede vinduer samt dører, skal korrekt åpningsretning angis på ordren.

 

Hvis et element skal åpnes utover, angir man åpningsretningen sett utenfra.

  • - Hvis hengslene er på høyre side, er åpningsretningen høyre utadgående.
  • - Hvis hengslene er på venstreside, er åpningsretningen venstre utadgående.

 

Hvis et element skal åpne innover, angir man åpningsretningen sett innefra.

  • - Hvis hengslene er på høyre side, er åpningsretningen høyre innadgående.
  • - Hvis hengslene er på venstre side, er åpningsretningen venstre innadgående

For dobbeltdører er det åpningsretningen på den først åpnede døren, man angir på ordren.

Sidehengslede vinduer leveres normalt med utadgående åpningsretning, men 2-veis vinduer leveres med innadgående åpningsretning.

Dører kan leveres både som innadgående og utadgående.

Venstre utadgående

Høyre utadgående

Venstre innadgående

Høyre innadgående

Fant du ikke det rette svar? La oss hjelpe deg!

Har du spørsmål eller bruk for hjelp? Våre kunderådgivere sitter klare for å hjelpe deg mandag-fredag på telefonen, e-post og chat!

TelefonTelefon

Ring til oss

69 67 69 80

ChatChat

Chat med oss

Chatten er åpen mandag til fredag

MailMail

Skriv til oss

[email protected]

Ønsker du å endre eller tilføye noe til din ordre?

Kan jeg endre min ordre?
Ja, du kan endre din ordre i 24 timer etter bestillingen er lagt med vår selvbetjeningsfunksjon. Du kan tilføye og tilpasse produkter, men du kan ikke annullere din ordre. 

 

Kan jeg tilføye produkter til min ordre?
Ja, innen rettefristen på 24 timer, kan du tilføye flere produkter til din ordre.

Hvor lang tid etter bestillingen er lagt kan jeg gjøre endringer?
Du kan i vår selvbetjeningsfunksjon endre eller tilpasse din bestilling i 24 timer. Når rettefristen er utløpt, mottar du en endelig ordrebekreftelse. Heretter vil det ikke være mulig gjøre flere endringer.